English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

 


Download                                                                                              
Size: 8.87 MB                                                                                           

Dance Me To The End Of Love

با من تا انتهای عشق برقص

 

...La la la la la la
لا لا لا لا لا... 

Dance me to your beauty with a burning violin

برقص بیار منو تا زیباییت با صدای سوزاننده ویولون

Dance me through the panic till I'm gathered safely in

برقص بیار منو میون بیم و ترس تا در آرامش باشم

Lift me like an olive branch and be my homeward dove

بلند کن منو مثل شاخه های زیتون  

و پرنده ی من باش که به خونه برمیگرده

Dance me to the end of love

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

Oh let me see your beauty when the witnesses are gone

آه بذار تا زیباییت رو ببینم زمانی که همه شواهد مردن

Let me feel you moving like they do in Babylon

بذار حرکتت رو حس کنم مثل اونایی که توی  بابل احساس کردن

Show me slowly what I only know the limits of

به آرومی نشونم بده اون چیزی رو که تنها مرزهاش رو می شناسم

Dance me to the end of love

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

Dance me to the wedding now, dance me on and on

برقص بیار منو تا جشن عروسی، برقص بیار منو ، برقص بیار

Dance me very tenderly and dance me very long

برقص بیار منو خیلی نرم و برقص بیار منو خیلی طولانی

We're both of us beneath our love, we're both of us above

هر دوی ما تحت تاثیرعشق‌مون هستیم، هر دوی ما در اوجیم

Dance me to the end of love

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

Dance me to the children who are asking to be born

به رقص بیار منو به سمت بچه هایی  که می‌خوان زاده بشن

Dance me through the curtains that our kisses have outworn

برقص بیار منو از میون پرده‌هایی که بوسه‌های‌‌ما پوسیده شون کرده  

Raise a tent of shelter now, though every thread is torn

خیمه ای برای سرپناه به پا کن ، حتی  خیمه ای که همه طناباش پاره شده  

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

La la la la la la...

Dance me to your beauty with a burning violin

برقص بیار منو با زیباییت با صدای سوزاننده ویولون

Dance me through the panic till I'm gathered safely in

برقص بیار منو  در میان بیم و ترس تا توی آرامش باشم

Touch me with your naked hand or touch me with your glove

لمس کن منو با دست برهنه ت  یا لمس کن مرا با دستکشت  

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

Dance me to the end of love

Dance me to the end of love

با من تا انتهای عشق برقص

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی