English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

AURORA - Runaway

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ق.ظ

 

 


Download                                                                             
Size: 4.2 MB                                                                            

 

Runaway

فرار

I was listening to the ocean
به صدای اقیانوس گوش میکردم،
I saw a face in the sand
که یه صورت توی شن ها دیدم
But when I picked it 
ولی وقتی شن رو با دستم گرفتم،
Then it vanished away from my hand
از توی دستم بیرون ریخت و (اون صورت) از بین رفت
I had a dream I was 7
من یه رویا داشتم که 7 سالمه
Climbing my way in a tree
و داشتم از درخت بالا میرفتم،
I saw a piece of heaven
تیکه ای از بهشت رو دیدم،
Waiting impatient for me, along
که همینطور منتظر من بود
..
And I was running far away
و من داشتم دور میشدم
?Would I run off the wall someday
میتونم آزاد بشم و از محدودیت ها فراتر برم؟
Nobody knows, nobody knows
هیچکس نمیدونه، هیچکس نمیدونه،
And I was dancing in the rain
و من داشتم توی بارون میرقصیدم،
I felt alive and I can't complain

احساسِ زنده بودن داشتم و شکایتی نمیتونم بکنم!

..
But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!
I can't take it anymore
دیگه نمیتونم تحمل کنم
I was painting a picture
من داشتم یه عکس رو نقاشی می کردم
The picture was a painting of you and
اون تصویر یه نقاشی از تو بود و
For a moment I thought you were there
برای لحظه ای فکر کردم تو اینجایی
But again, it wasn't true
ولی دوباره، درست نبود!
And all this time I have been lying
من تمام این مدت داشتم دروغ میگفتم!
Oh, lying in secret to myself
اوه داشتم مخفیانه به خودم دروغ میگفتم
I've been putting sorrow on the forest plains
خودم رو با غم و اندوه در این جنگل محاصره کردم،
On my show, da di da
توی این نمایشِ من...دا دی دا
..

 

And I was running far away
و من داشتم دور میشدم
?Would I run off the wall someday
میتونم آزاد بشم و از محدودیت ها فراتر برم؟

 

 

Nobody knows, nobody knows
هیچکس نمیدونه، هیچکس نمیدونه،
And I was dancing in the rain
و من داشتم توی بارون میرقصیدم،
I felt alive and I can't complain
احساسِ زنده بودن داشتم و شکایتی نمیتونم بکنم!
..

 

But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!

 

I got no other place to go
جای دیگه ای ندارم که برم،
But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!

 

I got no other place to go
جای دیگه ای ندارم که برم،
But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!

 

I can't take it anymore
دیگه نمیتونم تحمل کنم
..
But I kept running
ولی من همینطور میدوییدم،
For a soft place to fall
برای اینکه در راحتی سقوط کنم
And I kept running
و من همینطور میدوییدم،
For a soft place to fall
برای اینکه در راحتی سقوط کنم
And I kept running
و من همینطور میدوییدم،
For a soft place to fall
برای اینکه در راحتی سقوط کنم
But I kept running
ولی من همینطور میدوییدم،
For a soft place to fall
برای اینکه در راحتی سقوط کنم
..
And I was running far away
و من داشتم دور میشدم
?Would I run off the wall someday
میتونم آزاد بشم و از محدودیت ها فراتر برم؟
..

 

But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!
I got no other place to go
جای دیگه ای ندارم که برم،
But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!
I got no other place to go
جای دیگه ای ندارم که برم،
But now take me home
ولی الان منو ببر خونه!
Take me home where I belong
خونه ای که بهش تعلق دارم!
I can't take it anymore
دیگه نمیتونم تحمل کنم

نظرات  (۹)

واقعاًمعنی درد ناکی داشت قلبم به درد اومد

یه زمانی به این اهنگ گوش میدادم ک تمام وجودم زجر میکشید 

خیلی آهنگ قشنگیه.من همین الان اتفاقی پیداتون کردم.💜✨

شنیدنشآنهگ  آرامش میگیرم آهنگ مورد علاقمه

عالی

عالی

این اهنگو میشنوم ارامش میگیرم

Wonderful

She has a fantastic sound😍😍😍

 

عالیییی فقط عکس خود موزیکو که بالا گذاشتید نمیاره

حس خوبی بهم داد.تونستم چیزایی که میگفت رو تصورکنم

.واقعا زیبابود دوس داشتم.❤💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی