English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

AaRON - Endless Song

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ

 

                          Download
                           Size: 10.5 MB
 

Endless Song
ترانه بی‌پایان

Is it hard to go on
آیا ادامه دادن سخته؟

Make them believe you are strong
کاری کن باور کنن که قوی هستی

Don't close your eyes
چشم‌هاتو نبند

All my nights felt like days
تمام شب‌هام احساس روز داشتن

So much light in every way
با نورهای زیادی در هر راهی

Just blink an eye
توی یه چشم بهم زدن

I used to be someone happy
من آدم خوشحالی بودم

You used to see that I'm friendly
تو دیدی که من مهربان هستم

All your smiles, all is fake
تمام لبخندهات، الکیه

Let me come in, I feel sick
بزار بیام تو، احساس می‌کنم مریضم

gimme your arm
آغوشت رو بده به من

From the shadow, to the sun
از سایه، به خورشید

only one Step and you'll burn
تنها یک قدم هست و تو خواهی سوخت

Don't stay too high
زیاد بلند پروازی نکن

I used to be someone happy
من آدم خوشحالی بودم

You used to see that I'm friendly
تو دیدی که من مهربان هستم

Is it why in your tears
بخاطر همینه که در اشک‌های تو

I can smell the taste of fears
می‌تونم مزه‌ی ترس‌ها رو استشمام کنم

It's all around
این همه جا هست

All my laughs, all my wings
همه‌ی خنده‌هام، همه‌ی پر و بالم

They are engraved inside your ring
همه‌ی آنها در حلقه‌ی تو دفن شدن

You were all mine
تو همه چیز من بودی

I used to be someone happy
من آدم خوشحالی بودم

You used to see that I'm friendly
تو دیدی که من مهربان هستم

Now you can, now you can
الان تو می‌تونی، الان تو می‌تونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی