English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

Adele - Set Fire To The Rain

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

 

 

 


Download                                                                             
Size: 5.72 MB                                                                            

Set Fire To The Rain

باران رو به آتش زدم


I let it fall, my heart
اجازه دادم قلبم سقوط کنه

And as it fell, you rose to claim it
و زمانی که سقوط داشت کرد تو سعی کردی درستش کنی

It was dark and I was over
اون جا تاریک بود و من داشتم نابود میشدم

Until you kissed my lips and you saved me
تا وقتی که تو لب هامو بوسیدی و منو امن نگه داشتی

My hands, they’re strong
دستهای من قوی بودن

But my knees were far too weak
اما زانو هام خیلی سست بودن

To stand in your arms
برای مقاومت تو بازو های تو

Without falling to your feet
بدون اینکه به پاهات بیفتم

But there’s a side to you that I never knew, never knew
اما درباره ی تو چیزی هست که من هیچ وقت متوجهش نشدم هیچ وقت نفهمیدم
هیچ وقت نفهمیدم

All the things you’d say, they were never true, never true
تموم چیزایی که گفتی هیچ وقت راست نبودن هیچ وقت راست نبودن

And the games you play, you would always win, always win
و تو تموم بازی ها میخواستی همیشه برنده باشی همیشه برنده باشی

But I set fire to the rain
اما من بارون رو به آتش زدم

Watched it pour as I touched your face
و جاری شدنش رو در حای که صورتتو لمس میکردم نگاه کردم

Let it burn while I cry
اجازه میدم شعله ور بشه وقتی من گریه میکنم

Cause I heard it screaming out your name, your name
چون من شنیدم بارون اسم تورو فریاد میزد اسم تورو

When laying with you
وقتی من با تو دراز کشیدم

I could stay there, close my eyes
میتونستم اونجا بمونم و چشمام رو ببندم

Feel you here, forever
و تورو واسه همیشه اینجا احساس کنم

You and me together, nothing is better
من و تو همیشه باهم… چیزی بهتر ا ز این وجودنداره

But there’s a side to you that I never knew, never knew
اما درباره ی تو چیزی هست که من هیچ وقت متوجهش نشدم هیچ وقت نفهمیدم
هیچ وقت نفهمیدم

All the things you’d say, they were never true, never true
تموم چیزایی که گفتی هیچ وقت راست نبودن هیچ وقت راست نبودن

And the games you play, you would always win, always win
و تو تموم بازی ها میخواستی همیشه برنده باشی همیشه برنده باشی

But I set fire to the rain
اما من بارون رو به آتش زدم

Watched it pour as I touched your face
و جاری شدنش رو در حای که صورتتو لمس میکردم نگاه کردم

Let it burn while I cry
اجازه میدم شعله ور بشه وقتی من گریه میکنم

Cause I heard it screaming out your name, your name
چون من شنیدم بارون اسم تورو فریاد میزد اسم تورو

I set fire to the rain
اما من بارون رو به آتش زدم

And I threw us into the flames
و من خودمونو تو تب عشق گذاشتم

Where I felt something die, cause I knew that
اونجا بود که چیزی مثل مردن رو حس کردم چون من میدونستم

That was the last time, the last time
این آخرین باره آخرین بار

Sometimes I wake up by the door
گاهی اوقات که تنها از خواب پا میشم

Now that you’ve gone, must be waiting for you
حالا که تو رفتی پس باید منتظرت بمونم

Even now when it’s already over
مخصوصا الان که این عشق تموم شده

I can’t help myself from looking for you
من نمیتونم کمکی به خودم بکنم که دنبال تو نگردم!

I set fire to the rain
اما من بارون رو به آتش زدم

Watched it pour as I touched your face
و جاری شدنش رو در حالی که صورتتو لمس میکردم نگاه کردم

Let it burn while I cried
اجازه بده شعله ور بشه وقتی من گریه میکنم

Cause I heard it screaming out your name, your name
چون من شنیدم بارون اسم تورو فریاد میزد اسم تورو

I set fire to the rain
اما من بارون رو به آتش زدم

And I threw us into the flames
و من خودمونو توتب عشق گذاشتم

Where I felt something die, cause I knew that
اونجا بود که چیزی مثل مردن رو حس کردم چون من میدونستم

That was the last time, the last time, oh
این آخرین باره آخرین بار

Oh, no
اوه، نه 
Let it burn, oh
اجازه بده شعله ور بشه

Let it burn
اجازه بده شعله ور بشه

Let it burn

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی