English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

Charlie Puth ft Selena Gomez - We Don't Talk Anymore

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ق.ظ

 


Download                                                                          
Size: 5.31 MB                                                                         
          

Charlie Puth ft Selena Gomez - We Don't Talk Anymore

ما دیگه درباره اش حرفی نمی زنیم

 

We don't talk anymore, like we used to do
ما دیگه درباره اش حرفی نمی‌زنیم مثل قدیما
We don't love anymore
ما دیگر عشق نمی ورزیم
What was all of it for?
پس همه اونها برای چی بود
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
ما دیگه درباره اش حرفی نمی‌زنیم مثل قدیما
I just heard you found the one you've been looking
فقط شنیدم کسی که دنبالش بودی رو پیدا کردی
You've been looking for
کسی که دنبالش بودی
I wish I would have known that wasn't me
آرزو میکردم که میدونستم اون فرد من نیستم
Cause even after all this timely I still wonder
چون حتی بعد از این همه مدت هنوز دوست دارم بدونم
Why I can't move on
چرا نمی‌تونم ترکت کنم
Just the way you did so easily
به همون راحتی ک تو میتونی (ترکم کنی)
Don't wanna know
دیگه نمیخوام بدونم
What kind of dress you're wearing tonight
که امشب چه لباسی پوشیدی
If he's holding onto you so tight
اگر که اون تو رو محکم بغل کرده
The way I did before
همونطوری ک من قبلا بغل ات میکردم
I overdosed
 (از شدت دوست داشتن تو با مصرف بیش از حد مواد مخدر) اوردوز کردم
Should've known your love was a game
باید میدونستم ک عشق تو یه بازی بود
Now I can't get you out of my brain
حالا نمیتونم از مغزت بیرون کنم
Oh, it's such a shame
اوه، واقعا خجالت آوره
That we don't talk anymore, we don't talk anymore
ما دیگه درباره اش صحبت نمی‌کنیم 
We don't talk anymore, like we used to do
ما دیگ درباره اش حرفی نمیزنیم مثل گذشته
We don't love anymore
ما دیگه عشق نمی‌ورزیم
What was all of it for?
پس همه اش بخاطر چی بود؟
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
اوه دیگر درباره اش حرف نمیزنیم
I just hope you're lying next to somebody
امیدوارم که پیش کسی خوابیده باشی
Who knows how to love you like me
کسی ک میدونه چجوری مثل من عاشقت باشه
There must be a good reason that you're gone
حتما دلیل خوبی برای رفتنت داری
Every now and then I think you
هر چندوقت یکبار به این فکر میکنم که تو
Might want me to come show up at your door
ممکنه ازم بخوای دوباره بیای دم خونم
But I'm just too afraid that I'll be wrong
اما من بشدت میترسم ک اشتباه کنم
Don't wanna know
نمیخوام بدونم
If you're looking into her eyes
اگه الان داری تو چشماش نگاه میکنی
If she's holding onto you so tight the way I did before
اگه اون تو رو محکم بغلت کرده مثل کاری که من میکردم
I overdosed
اوردوز میکنم
Should've known your love was a game
باید میدونستم عشقت فقط یک بازیه
Now I can't get you out of my brain
الان نمیتونم از مغزم بیرون کنمت
Oh, it's such a shame
اوه واقعا خجالت آوره
That we don't talk anymore (We don't, we don't)
که ما دیگه درباره اش صحبت نمیکنیم
We don't talk anymore (We don't, we don't)
مادیگر درباره اش حرفی نمیزنیم
We don't talk anymore, like we used to do
ما دیگر درباره اش حرفی نمیزنیم مثل قدیما
We don't love anymore (We don't, we don't)
ما دیگر درباره اش حرفی نمیزنیم
What was all of it for? (We don't, we don't)
همه اش بخاطر چی بود؟
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
اوه ما دیگر درباره اش حرفی نمیزنیم مثل قدیما
Like we used to do
مثل قدیما
Don't wanna know
نمیخوام ک بدونم
What kind of dress you're wearing tonight
امشب چجور لباسی پوشیدی
If he's giving it to you just right
که ایا اون بهت حق میده
The way I did before
همونطوری ک من میدادم
I overdosed
اوردوز میکنم
Should've known your love was a game
باید میدونستم عشقت یک بازیه
Now I can't get you out of my brain
حالا دیگه نمیتونم از مغزم بیرونت کنم
Oh, it's such a shame
اوه واقعا خجالت آوره
That we don't talk anymore (We don't, we don't)
ما دیگه درباره اش حرفی نمیزنیم
We don't talk anymore (We don't, we don't)
ما دیگه درباره اش حرفی نمیزنیم
We don't talk anymore, like we used to do
ما دیگه درباره اش حرفی نمیزنیم مثل قدیما
We don't love anymore (We don't, we don't)
ما دیگه عشق نمیورزیم
What was all of it
همه اینا بخاطر چی بود
Oh, we don't talk anymore, like we used to do
اوه ما دیگر درباره اش حرفی نمیزنیم مثل قدیما
(We don't talk anymore)
Don't wanna know
نمیخوام گ بدونم
What kind of dress you're wearing tonight (Oh)
که امشب چه جور لباسی پوشیدی
If he's holding onto you so tight (Oh)
اگه ک اون محکم بغلت کرده
The way I did before
مثل کاری که من میکردم

(We don't talk anymore)
I overdosed
اوردوز میکنم

Should've known your love was a game (Oh)
باید میدونستم ک عشقت فقط یه بازیه

Now I can't get you out of my brain (Woah)
الان نمیتونم از مغزم بیرونت کنم

Oh, it's such a shame
اوه واقعا خجالت آوره

That we don't talk anymore
ما دیگر درباره اش حرفی نمیزنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی