English Guys

simple but different

English Guys

simple but different

English Guys
Artists & Bands

Kate Linn feat Chris Thrace - Zaynah

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

 


Download                                                                                    
Size: 8.51 MB                                                                                   

Zaynah 
زایینا

Zaynah,Zaynah,Zaynah,nah,nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

Sing it only in my songs, nah, nah

فقط توی آهنگای من بخون..نا..نا

Maybe you can't hear me nah, nah

شاید نمیتونی صدامو بشنوی..نا..نا

Nah, nah, nah ,nah

نا ..نا.. نا.. نا

Zaynah,zaynah,zaynah,nah,nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

I hope that you can feel my love nah, nah 

امیدوارم بتونی عشقمو حس کنی..نا..نا

It goes around and around for you

که بخاطر تو در به دره

Nah,nah,nah,nah

نا..نا..نا..نا

You are so special I can see it in your eyes

تو خیلی خاصی من میتونم اینو تو چشات ببینم 

Something got me 

یه چیزی منو درگیر کرده 

It’s the color of the sky

و اون رنگ آسمونیه چشماته

Please take my hand don’t tell me lies

لطفا دستامو بگیر و بهم دروغ نگو

Zaynah,zaynah

زایینا،زایینا

And every boy that wants you baby

درحالیکه هر پسری تو رو میخواد 

I'm thinking that you want me maybe

من فکر میکنم که شاید تو منو میخوای

Just hold my hand and don't tell me lies lies

در اینصورت فقط دستامو فشار بده و دروغ نگو دروغ

Oooh 
اوووه

I know, I know that you want me

من میدونم...میدونم که منو میخوای

Baby feel my heartbeat

عشقم ضربان قلبمو حس کن

And just listen to it

و فقط به اون گوش کن 

Put it on repeat

و تکرار کن 

I will make you love me

من وادارت میکنم که عاشقم بشی

You will always miss me 

تو همیشه دلتنگ من خواهی شد

I will make you mine 

من تورو مال خودم میکنم

Zaynah,zaynah,zaynah,nah,nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

I sing your name in my songs nah, nah

من اسمتو توی آهنگام میخونم ..نا..نا

Maybe you can't hear me nah, nah

 شاید نمیتونی صدامو بشنوی.. نا..نا

Nah,nah,nah
نا...نا...نا

Zaynah,zaynah,zaynah,nah, nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

I hope that you can feel my love nah,nah

امیدوارم بتونی عشقمو حس کنی..نا..نا

It goes around and around for you

چون بخاطر تو که در به دره 

Nah,nah,nah,nah
نا...نا...نا...نا

It's just the way you look into my eyes

این دقیقا همون راهیه که تو به چشمام نگاه میکنی

The way you do it got me hypnotized 

همون راهیه که تو با اون منو هیپنوتیزم میکنی 

Take my hand don’t tell me lies

دستامو بگیر و دروغ نگو

Zaynah,zaynah
زایینا...زایینا

It's your name the one that got me twice

اسمتو اولین اسمیه که من دوبار به زبان آوردم

In spring beauty like there is no prize 

توی بهار زیبا هستی بدون هیچ پاداشی

I gotta have you, there is no second try 

من تورو میخوام و هیچ تلاش دوباره ای در کار نیست

Zaynah,zaynah
 زایینا..زایینا

I know, I know that you want me 

من میدونم...میدونم منو میخوای 

Baby feel my heartbeat 

عشق من ظربان قلبمو حس کن 

And just listen to it 

و فقط به اون گوش کن 

Put it on repeat 

و تکرار کن

I will make you love me 

من وادارت میکنم که عاشقم بشی

You will always miss me
 
و تو همیشه دلتنگ من خواهی شد

I will make you mine

من تو رو مال خودم میکنم

Zaynah,zaynah,zaynah,nah,nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

I sing your name in my songs nah, nah

من اسمتو توی آهنگام میخونم ..نا..نا

Maybe you can't hear me nah, nah

شاید نمیتونی صدامو بشنوی.. نا..نا

Nah,nah,nah
نا...نا...نا

Zaynah,zaynah,zaynah,nah, nah

زایینا..زایینا..زایینا..نا..نا

I hope that you can feel my love nah, nah

امیدوارم بتونی عشقمو حس کنی..نا..نا

It goes around and around for you

چون بخاطر تو که در به دره 

Nah,nah,nah,nah
نا...نا...نا...نا

                                                                     

نظرات  (۲)

this is very good

😍is so cool😍
پاسخ:
Thank you 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی